Vinter i september

Det känns himla fel att det redan är vinterkyla  ute, känns som sommaren sprang förbi. Men men, vinter kan vara fint det med.
Spelade match emot Knislinge idag, vi vann med 3-2 och tränaren va, tro det elr ej, väldigt nöjd med mig.
Efter matchen kände jag mig mer som en pigelin än som en människa så blev ett varmt bad när man kom hem.
Nu blir det till att se klart fotbollen, sen bläddra genom någon tidning sen måste jag sova.
Onsdagar ska jag ha praktik på, problemet är att jag inte får tag i någon plats. Känns hemskt. För det blir permanent rullning i 8 timmar varje onsdag fram tills dess att jag hittar en plats.

Ska vara hårmodell snart med, ljusfärgning. KUL

PUSS & KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0