Godmorgon

Ungefär, eftersom jag ännu inte fixat min praktik så är jag fortsatt ledig på onsdagar. Idag hade jag hoppats ´på att klänningen (den rosa) skulle komma, men icke så nicke den dök inte upp. Hoppas ju att den kommer innan fredag, annars får de bli favorit i repris på fredag. På tal om fredag så måste jag fixa fribiljetter snart hmm... Ge mig styrka.
Idag behöver jag färga håret (löshåret) va tanken, städa mitt rum (mossan som tjatar) och plugga på provet som jag missa förra veckan som jag ska ha i morgon. Väntar på att de från tävlingen ska höra av sig, viket de skulle göra innom ett par dagar ang. storlek & färg :) lyckan håller i sig.

Jag vann tävlingen genom att modezine hade en tävling.
Den gick ut på att ta ut sin "drömoutfit" från halens för max 2000 kr och länka denna i ett mejl till modezine.



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0