Girl, Positiv - Film om AIDS

Såg nyss filmen Girl, Positive som handlar om AIDS/HIV. Måste säg att filmen va väldigt bra, lite tårar rann det allt på mig. Highschool film som handlar om HIV smittade ungdomar, och hur dålig koll vi ungdomar egentligen har, tycker att alla ska se denna filmen och därefter tänka igenom om det kanske kan vara lämpligt att ta ett HIV test, jag känner iallafall att jag gärna vill vara säker på min sak. Man förstår verkligen hur lätt det kan hända i denna filmen, och alla tror att de inte kan få det, men rätt som det är är alla inte lika säkra längre...

http://www.metacafe.com/watch/635792/girl_positive_premieres_june_25_at_9pm_est/

Film som handlar om AIDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0