Vilja? Jajemensan

Andrea (André) klagar på att jag inte använder styckes indelning så får väl börja med det. För din skull.
Skolan idag, matten, efter gårdagens inbankning med pappa kunde jag matten, fick tillochmed både Loppan och André att fatta, detta är något jag är väldigt stot över. Man kan se det som att mittliv är en formsvacka, men ibland lurar livet mig o får mig att tro att jag kan.
Samtal idag med syon, hoppas hoppas, på måndag-tisdag får jag veta.
Engelskan, oj vad sur jag va. Men jag satt där o lät bli att prata istället.Grupparbete behöver jag definiera formen av grupparbete för mig? Det går inte ut på att 2 st sitter och pratar om pojkvänner, vrf man sluta på basket, elr hur semestern varit. Dummast va ändå personen som mest satt o strirra i taket. Medans jag fick göra jobbet. Gruppledare jo men visst, ledare det är jag men fan inte för en bunke nötter. Har egentligen inget specielltemot dom, känner inget för dom alls egentligen, de bara finns där. Men idag, hatade jag dom.
Filmen va bra,men slutadesämre än sämst.
Paus, ska hämta min mobil.
Smart som jag är ligger den här brevid, formsvacka.
Pappa brukar säga jag föddes sån vad är din ursäkt, jag har inte kommit på någon riktigt bra anleding ännu men det kommer väl.
För att fortsätta dagen.. Lunchen, först va jag lycklig, det var inte fisk, det var inte gratäng, det va inte gräs. Det var stuvade makaroner med falukorv. Men de ljög. Det va gröt med falukorv. Jag har funderat lite, eftersom jag alltid köper mat i skolan kan de ta min portion och skicka den till "barnen i afrika" som jag är sjukt trött på att höra om. Ja, det är synd om dom, men vad ska jag göra åt saken?
Samhället kom, inget att kommentera kring det. Tyskan va inställd ,lyckan va total! Gick in i en korridor och hoppade och ljublade, Andre ditt råpucko man frågar inteom man ska ha nån extra uppgift :O man springer vidare och är glad!
Skönt.
Hem kom man i god tid efter att ha suttit jämte en äcklig gubbe som pratade olika språk,va ful,äcklig och hade en ringsignal som inte går att beskriva (tänk äldsta möjliga nokia) Problem, problem var hans liv och jag hade ingen speciel lust till o lyssna på eländet. André sitt jämte mig såslipper vi dom äckliga.
Väl hemma spelades det guitarhero, spelar på hard nu, klarar inte allamen många. Klarade nästan extreme. Jag är grym.
Idag har vi även planerat båttripp med min båt och roadtripp till alla "strö" i  sverige.För Lands skull, hennes mamma får gärna hänga med.
Fest är på inång med, lycklig* Känner mig faktiskt lite speciellt utvald :D
Träningsmöte, drygt o meningslöst är min uppfattning. Vi bestämde bland annat att vi skulle ha 6 drickaflaskor med oss på borta matcher - who cares? Sen skulle vi lägga upp gemensamma mål -.- Meningslöst som jag fann det drog jag till med va laget med mest glitteroch fastast röv. Dock kom inte det med mot slutet. Uppnår vi målen som sattes (1a i båda lagen, nått av de räcker) Ska vi få äran att färga nått på alla tränarna typ en slinga elr mustachen, sen ska vi ha en träningsdag med dom (inget straff förmin pappa,han tycker bara det är kul, sen kommer de klaga på skador de andra) men den roligaste idén, de ska tälta en natt i mittcirkeln på a plan, det gillar vi.
I år kan jag med ut påalla lagfester, det känns bra.
Träningen gick bra. Inte så mkt och säga om det egentligen. Sköter mig, cpar o blir inte trött. Sånt är livet.
Dom, den, det va där.Vet inte vad jag ska säga. Jag får skärpa mig.Men det borde DU med. Sorgligt att vi är som anka och fjädrar,passar bra ihop,så länge skabb håller sig borta. God vänskap hade kunnat existera. Men det bllir nog inte så (SARA KOM IGEN GE INTE UPP HOPPET!!!!) vill höra Lands VVV tanke nu, behöver höra den. Får tänka den tyst förmig själv om en stund ...
Jag önskar iaf så fort jag får chansen, senast 18.18 idag.
Rida imorgon sen leka med Tina.Skoj.
Scrubs på tv nu... Godnatt
André hoppas du är nöjd med styckes indelningen!

Kommentarer
Postat av: André

Tack för styckeindelningen:D

2009-01-15 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0