Plugg, kärlek och fotboll

Ja, välkomen mitt liv. Jag borde plugga nu, men vad jag borde och vad jag gör är olika saker like always men nej nej, sitter vid datorn istället.
Andre undra hur det gick med bloggen svaret va "orkar inte" Faktumet är att jag orkar men inte vill. Nu vill jag.
Mannen är en legend, även en myt.
Fotbollen gick bull idag, ne det gjorde den inte, men mitt humör va inget vidare. Skoskavet ingår i alldra högsta grad. Varför inte bara döda mig? Klarar inte av fotboll när det är värsta lekstugan o alla beteer sig som de spelar med 5 åringar. Ne fy katten. Sen pappa ingår med, åter igen är det han min fotboll handlar om, va på väg att komma sent och han söäger "fan jag hatar att komma sen" - Hallo är det intemitt problem? Men nej pappa e ju tränarenu igen... Han e grym ja, men de hade varit kul o få ha något själv o inte dela allt med alla. Jag vill inte viska om vad jag gjordei helgen.men har inget väl när han är där.
Olyckligt kär det är jag det med. Test på test men inget tycks bli bättre för det. Funderade att skriva o fråga 118100 som ska veta allt.Men jag vågade inte, för rädd för nederlag.
Fest på lördag, kul. Mer får vi se hur det blir.
Jag måste plugga nu...
Jag dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0