Livet är inte alltid lätt, men vi glömmer ofta bort att det är underbart!

Vaknade gämte älskling<3
Hade en mardröm, när han piggnat till lite så va han såååååååå mysig, älskar den killen mer än allt på denna jord.
Sedan blev det att ringa och snacka med syon på nya skolan, ingen lätt gubbe de där, tar tag i det senare.
Älskling stack senare och jobbade, och då passade jag på att besöka 2 av mina älskade vänner Bela och Tina (www.twinni.blogg.se) Barnen var där också så blev lek och mycket prat :)
Nu är jag hemma igen, ska ta en bit mat, sen packa väskan till träningen + till älskling<3 Ska sova hos han i natt :) Imorgon ska jag övningsköra och plugga sönder teorin! NU SKA DEN FASTNA!
Vill ha körkort som mest just nu känner jag så det ska bli råplugg på det!
Nya skolan... vill gå make up kurs, som det står att man ska kunna, dock verkar det inte stämma helt... vilket gör mig mindre glad. Men kul att få börja skolan igen iaf, och hoppas på trevligt folk!
skall även försöka komma ihåg att lämna in mina nya skor som tyvär gick sönder i lördags!
(lägger upp bild sen eftersom den funktionen inte fungerar just nu)
Hörs i morgon
 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0