Godkväll gott folk!

Dagen idag har varit slapp rakt igenom egentligen.
Mamma väckte mig och älskling vid 12-13. Glada var vi verkligen inte.
Blev gårddagens pizza till frukost, gott!
Efter det blev det att ta tag i projektarbets sakerna som jag inte hade plockat undan. Älskling hjälpte mig<3
Efter att ha hämtat bror min från bussen började jag och älskling laga mat<3
Det blev friterade pommes med snitzel, vårrullar & örtsås! GOTT!
Efter det blev det till att öppna lite brev - och räkningar, inte kul. Fick bland annat brev från nya skolan. Passade även på att kolla in schemat, inget kanonschema men jag har ju knappt några lektioner, ska ringa skolan och prata med dom om det i morgon så jag går det antalet timmar jag måste för att få mitt CSN bidrag. På schemat stod det även att jag ska läsa teckenspråk, vilket jag inte hade en aning om och hoppas att det är tillval då jag inte alls är sugen på att läsa den kursen. Och nu när det inte är långt kvar till skolstart känner jag även att skolblock almenacka o dyl behöver förnyas.
Nu ska jag och älskling vänta vidare på att Danska paradise hotel ska börja, längtar tills det svenska börjar!!

CIAO 

Kommentarer
Postat av: Micki

"skolblock almenacka o dyl behöver förnyas" inget av dessa sakerna har med skolan o göra.. o om dom har det så finns det alltid någon som lånar ut till en :)

2009-08-13 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0