Fotboll slutar aldrig förvåna!

Igår begav jag mig ju till min kära pojkvän, han lagade mat och sen va det mys för hela slanten. Kollade bla på 2 filmer "Snuten i Hollywood 3" & "En president i stan" inte någon direkt höjdarfilm nån av dom men vad har det för betydelse när man ligger brevid världens underbaraste?
I morse ringde väckarklockan kl halv 9, gissa om jag blev glad... Sen höll den på och ringde emellan åt. Vi skulle ju ha sovmorgon till kl 12! Sov inte alls skönt efter att klockan hade ringt.
När klockan till slut slog 12 drog jag upp älskling ur sängen och gick upp och åt frukost, sötnosen stekte bacon, mums!
Sen blev de mackor för mig o vita bönor för hans del:S tycker det är jätteäckligt men det är väl en smaksak:)
Sedan bar det av till match. Jag som spelade i fredags också kände att kroppen strejkade, men tänkte att eftersom jag spelade i fredags skulle jag inte behöva spela så mkt, oj vad jag trodde. Jag trodde även att de skulle låta mig av anfallare, eftersom de va därför de ringde mig, åter igen, oj vad jag trodde! Första 20 minuterna (va inte ens avbytare i början:O) så fick jag spela "defensiv innermitt"(spelade i b laget idag, spelade i a i fredags) kände mig dock mer som en stötande back. Efter det fisk jag spela siste! Hemskt, försvara är inte min grej! usch... fotboll, kanske ska börja med minigolf istället?
Till slut vann vi matchen med 3-2 och jag blev matchens lirare :)


Mat nu ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0