En saknad som växer

Något hemskt, som jag lever med, är att min underbara älskade pojkvän, bor på sin skola. Vilket resulterar i att vi är i från varandra 5 dagar varje vecka. Jag ser det inte som ett problem, men åh vad jag saknar han varje gång han åker ifrån mig. Jag vill aldrig be han pendla, för han har sina vänner där, det skulle jag aldrig ta ifrån han. Sen kanske det är bra för oss. Det är skönt att få sakna varandra lite och ha sitt eget liv under skoltid. Men ack vad jag saknar han. Underbara älskade.

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Säg bara till om jag ska börja pendla älskling! vill inte att du ska sanka i sönder mig:P haha älskar dig<3333

2009-08-17 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0