Återkomsten

Tjenixen!
Det faktum att min kära kompis Tina har skapat blogg nu gör att jag med får lite sötsmak i munnen av det hela så tänkte faktiskt börja blogga lite igen.
Just nu sitter jag med nya slingor i håret. Igen. Har gett mig den på att det ska bli ljusare, och bra går det minsann och dag.
Lite tråkigt med hårförlängningen dock, men vem vet kanske kan fixa till den med lite senare.
Idag kom jag hem från Kvinnoöarna i Imeln sjön. Vi har haft som projekt arbete att leva Robinsson liv på en Ö.
Det var hemskt och tacka gudarna gör man för sin sköna säng & pizza!
Min dag har i princip gått ut på att ta igen all förlorad sömn.
Om en vecka börjar skolan, ny skola, igen.
Jag har gått på 2 olika skolor redan, på den jag gick på nu har jag gått i 2 år! Och nu byter jag från Samhälle-turism till Frisör! Det ska bli jättekul måste jag säga och jag hoppas verkligen på att det är nått i stil med vad jag förväntar mig!
Älskling kommer snart så får ta och plocka lite på rummet så man slipper hoppa längdhopp från dörren till sängen.

Grattis Tina till körkortet!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

awe tack så mycket :) <3 Du kommer också att klara det :D

2009-08-11 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0